شهید رجبــعلی داودی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید رجبــعلی داودی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید رجبــعلی داودی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام رجب علی داودی از شهدای دانش آموز شهرستان بابل می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : اسماعیل
تاریخ تولد : 1347/05/09
تاریخ شهادت : 1365/10/04
محل تولد : بابل
گلزار شهدای زاهدکلا بابل
نحوه شهادت : جراحات وارده به بدن
محل شهادت : ام الرصاص - عملیات کربلای 4
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

آخرين مطالب

وصیت نامه

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۰ ب.ظ


1.عزیزان! هیچ ترس و واهمه از منافقان داخلی و دشمنان خارجی نداشته باشید و مانند کوه استوار و پایدار باشید. در برابر سختیها و خوشیها منحرف نشوید.

2. برادران! در مجالس مذهبی بیشتر از مجالس دیگر شرکت کنید چون در روح و جسم انسان اثر مثبت می گذارد. امروز می بینم جوانان و مردان و زنان مذهبی و دینی مان برای اعزام به جبهه ها از همدیگر سبقت می گیرند و عاشقانه به میدان مبارزه با دشمنان کافر می روند و آرزوی شهادت می کنند. این ها شاگردان مجالس مذهبی و سرور شهیدان امام حسین (ع) می باشند. 

3. عزیزان! همیشه خداوند را ناظر اعمال خود بدانید و مرگ را در پیش خود درنظر داشته باشید و در این صورت هیچ وقت گناه نخواهید کرد. 

4. از پدر و مادر عزیزم تشکر می کنم که برای تربیت و تعلیم ما زحمت کشیده اند و عشق و علاقه اهل بیت را در دلهایمان حک نموده اند که من امروز در صف رزمندگان اسلام قرار گرفته ام. 

5. از شما می خواهم که پیرو خط امام و ولایت باشبد و امام را تنها نگذارید.

6. خداوندا! فقط برای رضای تو  برای حفظ اسلام و امام در این راه قدم نهادم و سلاح برادر شهید سبز علی را بدست گرفتم و راه و هدفش که خط ولایت می باشد ادامه خواهم داد و رهسپار جبهه جنگ خواهم شد تا با دشمنان و کافران و متجاوزان مبارزه کنم.

۹۵/۰۵/۰۱ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی